Přeskočit na hlavní obsah

Nekonečný řetěz

Ahoj!

Po báječném workshopu Papero amo se Steffi Ried jsem chytila slinu. Následující stránka mi sice v hlavě vznikla už před časem, ale teď jsem se k ní konečně dostala doopravdy ...

Je o dlouhém řetězu, který syn vyrábí už delší dobu a je tím čím dál víc pohlcen ... dokonce spunktoval i kamarádku na návštěvě, aby mu pomohla s lepením. Fotek bylo víc, příběh dotvářely, tak jsem se rozhodla udělat multifotkovou stránku. Ozdob moc není, hlavní je "řetěz", který jsem slepila z písmen "O" vyřezaných na Big Shotu z kartiček dinosauřího ML kitu PA.


Použitý materiál:
- Papero ML kit 3-4/2019 - kartičky, výseky, samolepící abeceda
- velká černá samolepící abeceda Papero amo
. zelená čtvrtka Shine Bright, kolekce New Day od Dear Lizzy (PAGE kit PA 3/2019)
- bílá čtvrtka
- vyřezávací šablony 4enScrap (abeceda), Kési Art, Alexandra Renke
- enamelky z kolekce The Bright Side od Fancy Pants
- černé křížky už mám dlouho a na kolekci si nevzpomenu ;)






Klučičí, neromantické a trochu mimo mainstream, ale bavilo mě to! ;) A teď co? Kytky či letní vzpomínky?

Hezký večer!

Jana

Komentáře

  1. Jani, ty vždycky příjdeš s takovou peckou a já koukám s otevřenou čuňou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako kdyby jsi ty s peckami nechodila! ;) Moc děkuji, Peti, ten kit má tak nádherné barvy a tak krásně to sedlo k tomu řetězu, že jsem musela! :)

      Vymazat
  2. No tak na to se snad neda ani nic rict😳👏👏👏😍 to je proste geniální. Jani pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Andulíne! Geniální, nevím, ale je to mé. Strohé a tvrdé na podhled, ale lepeno s láskou. ;)

      Vymazat
  3. Jani, prozrad mi jakou mas tiskarnu? Ze tam das i 12x12 papir. A stranka je uzasna, uz jsem ji obdivovala na IG 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo, děkuji!:) Mám klasickou Canon Pixmu na A4. Bílá čtvrtka je pod zelenou uřízlá ;) Nápad vznikl v procesu tvoření, původně jsem journaling neměla předvymyšlený ... ale když jsem použila kus zelené čtvrtky nahoře, hned mi zasvítily oči, že půjde využít tisk přímo na čtvrtku ...

      Vymazat
    2. A jak jsem vložila ten komentář, říkala jsem si zda to nemáš uříznute :) no ale vypadá to profesionálně. Ja s tim tiskem trochu bojuju, mám horší tiskárnu a rada bych novou...ale víš jak, já bych toho chtěla 😀

      Vymazat
  4. To je perfektní stránka ... u nás nemáš konkurenci v layoutech Jani ... je to dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, moc děkuji, jsem ráda, že se líbí. O té konkurenci nevím, myslím, že je tady spousta jinačích šikovnějších děvčat, ale určitě mě těší, že si to někdo může myslet. ;)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

Učebnice 4. ročník I.

 Ahoj, omlouvám se, že jsem dlouho mlčela, život zrychlil a už to tolik nestíhám. Chci si sem ale uložit nové obaly na učebnice pro příští rok. Syn už bude ve 4. ročníku a trochu jsem se obávala, že mi řekne, že už je nechce, ale zatím jsem se bála zbytečně. Však ono to přijde! Ale mezitím mi snad doroste dcera. Fakt by mi to chybělo.  Loňské učebnice pod plastovými obaly vydržely bez problémů. Takže nemám strach, že ta práce vyjde vniveč během týdne. A i kdyby, i tak mě to bavilo. Tyhle učebnice bych jako holka byla ráda měla takto obalené a tak si vlastně plním své sny.  Dnes  první várka - Angličtina a Vlastivěda (hodí se barevně, jiný důvod tato kombinace nemá ;) ). Ten klobouček tam musel být! Když Vlastivěda, tak vlastenecké barvy. A krásný folklorní vzor z nedávné Renke kolekce Floral Folk Art. Já ji miluji a moc doufám, že ještě budu mít čas vrátit se k ní! Veškerý použitá materiál je z e-shopu Alexandry Renke a kdyby jste po něčem toužili, stačí prokliknout obrázek, propojila