Přeskočit na hlavní obsah

Letní lásky

Ahoj!

Přiznávám, že Heidi Swapp není úplně můj šálek kávy. Takže jsem se na PAGE kit Papero Amo tento měsíce tolik netěšila ... ale když dorazil, zjistila jsem, že naživo je všechno jinak a že s ním teda fakt chci lepit!

První mi padla do oka čtvrtka Fine Line - zeleno růžová, jemná, s naznačenou vypuntíkovanou mřížkou ... nevěděla jsem, co s ní, ale chtěla jsem jí použít celou ... Pak jsem při prohlížení fotek narazila na jednu, která na tuto čtvrtku vysloveně čekala ... barevně jsou spolu dokonalé :)

Zcela určitě pod vlivem novinkové šablony mřížky od Simply Graphic jsem se rozhodla využít na stránce mřížku, na kterou bych ozdoby a fotku "pověsila". Znovu jsem proto sedla k PC a k plotru a jednoduchou mřížku si vyrobila. 

Při vymýšlení zdobení jsem si nejdřív připravila jen PAGE 05/2019,  ale mezitím jsem narazila na zatím nevyužitou girlandu s třásněmi z PAGE kitu 03/2019 - barevně byla perfektní ...



A pak už jsem se jen zanořila do svých obrovských zásob a proto na můžete na stránce najít fráze z dino ML kitu 3-4/2019


vellumovou čtyřku a vellumovou mini abecedu z loňského červencového PAGE kitu, výseky z ML kitu 7-8/2018



štítky z journalingu jsou vystřiženy z jedné z kartiček dino kitu, doplněné kouskem barevného výseku z aktuálního PAGE


Zelené průchodky a provázek udělaly ze štítků "visačky", jedna z nich je "přivázaná" k mřížce.

Pro 3-D a také "visící" efekt jsem použila DIY třásničky v základních barvách a také malý přívěšek slunečních brýlí. Velká písmena názvu jsou ze starší samolepící abecedy od WRMK.


Měla jsem pocit, že by se mřížka měla nad podkladem vznášet - proto jsem přidala šité megachrastítko vyplněné flitry a růžovými nanuky z ML kitu 7-8/2018.


Po dlouhé době jsem na stránce kombinovala různé materiály z různých kitů a mám z toho radost. Je prima - a samo, mnohem rychlejší - použít jen jeden kit, ale nikdy je nespotřebuji celé, takže je super, když sem-tam dokážu využít zbytky ... a třeba i takové, o kterých jsem vůbec nevěděla, zda se mi to vůbec někdy povede. ;)

Večer se chci pustit do další čtvrtky. V hledáčku mám tu červenou ... tak uvidíme|!

Hezký podvečer,

Jana

Komentáře

  1. Ta mřížka je skvělá ! A megachrastitko je super....no všechno ☺ sdílím tvé pocity s kitem. Říkala jsem si, zda a kdy na ty papíry dojde a jak jsem se podívala blíže, tak to vypadá na další oblíbený kit. Zrovna lepim stránku z něj - do PA challenge 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, Leo, to už se moc těším, co jsi vymyslela. Ty papíry jsou zvláštní... ake mají krásné barvy, to se nemůže nechat nevyužito! 😉 Moc děkuji ❤️

      Vymazat
  2. Doprčic to je zase paráda nabušená nápadná!!!:)) Mřížka je fakt bomba, to okamžitě liftuju. Kam na ty nápady chodíš Jani?:). Tohle jsem fakt nikde neviděla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, jsi zlaticko, diky, ale verim, ze to uz nekdo nekdy udelal. Me inspirovala Sophie Hamelin, ktera designuje pro Simply Graphic, jednim svym nedavnym pranim. Kdyz jsem premyslela jak trochu schovat podklad, ake ne zas uplne, napadla me mrizka... urcite diky ni. �� Na tvou mrizku se tesim, bude to nadhera! ❤️

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

Učebnice 4. ročník I.

 Ahoj, omlouvám se, že jsem dlouho mlčela, život zrychlil a už to tolik nestíhám. Chci si sem ale uložit nové obaly na učebnice pro příští rok. Syn už bude ve 4. ročníku a trochu jsem se obávala, že mi řekne, že už je nechce, ale zatím jsem se bála zbytečně. Však ono to přijde! Ale mezitím mi snad doroste dcera. Fakt by mi to chybělo.  Loňské učebnice pod plastovými obaly vydržely bez problémů. Takže nemám strach, že ta práce vyjde vniveč během týdne. A i kdyby, i tak mě to bavilo. Tyhle učebnice bych jako holka byla ráda měla takto obalené a tak si vlastně plním své sny.  Dnes  první várka - Angličtina a Vlastivěda (hodí se barevně, jiný důvod tato kombinace nemá ;) ). Ten klobouček tam musel být! Když Vlastivěda, tak vlastenecké barvy. A krásný folklorní vzor z nedávné Renke kolekce Floral Folk Art. Já ji miluji a moc doufám, že ještě budu mít čas vrátit se k ní! Veškerý použitá materiál je z e-shopu Alexandry Renke a kdyby jste po něčem toužili, stačí prokliknout obrázek, propojila