Přeskočit na hlavní obsah

Papercards.cz challenge 47

Ahoj,

další 2 týdny za námi, do Vánoc daleko (jo!) a tak jsem se v současné challengi pro Papercards.cz rozhodla ještě nelepit vánočně ... Vím, jsem jedna z posledních, ale co nadělám, už jsem taková.

Současná paletka je chladnější, pro mne po předchozích podzimních barvách vítaná změna. Geometrie na inspiračním obrázku mi nedala a vytáhla jsem šablony šestiúhelníků a lepila tak jednoduše, jak jen to šlo. ;)


Použité šablony: Simply Graphic

Tady je aktuální paletka.


Zde najdete ostatní detaily soutěže.

A tady je krásná inspirace od ostatních dam z Design Teamu:











vítězka 45. challenge Jaroslava Stará


Výhra je excelentní, sponzorkou je Markéta Burešová.



Tak se na chvíli vykašlete na ty Vánoce ... anebo je nalepte v neobvyklých barvách naší paletky! ;)

Hezký večer,

Jana

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

4enScrap Preview of the Summer 2020 collection Day 1

Hello! Are you ready for a journey? Then let us begin with the Traditionally, 4enScrap came up with wonderful material, so let us enjoy the first day of preview together. The great thing about this collection - besides its beauty and comlexity - is the fact, that a lot of material comes also in English version. Great news! Yay! For Day 1 I created 3 cards. The first one features fabulous Wild flowers stamp set with coordinating dies. The outline of the poppies is heatembossed with white embossing powder and coloured by watercolors. I used a phrase from the stamp set Enjoy  as sentiment and completed the bouquet by new Feuilles d´Eté  and some previous branches. Dots and beads are never a bad idea! For next card I used a beautiful stamp of a village from the Campagne set and again sentiments from Wild flowers and Enjoy sets. I chose not to color the stamp this time. Partialy because I am not so good in coloring but primarily because I think this way I let

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana