Přeskočit na hlavní obsah

Papercards.cz challenge 35




Ach, ta technika! Trochu jsem v posledním čase dostala zabrat s IT příslušenstvím, takže jsem zaostala v blogování. Dnes tedy "spláchnu" jeden restík a doufám, že se brzy dostanu k dalším. Ale teď už nechme planých řečí a šup - je tady 35. challenge Papercards.

Snad neprozradím příliš moc, když přiznám, že tentokrát jsem trochu mimo. Tvoří se podle jediné paletky, ale na začátku byly 2 alternativy, které byly dost podobné ... a já nějak omylem pochopila, že tvoříme podle "té druhé" ... zamotala jsem se do vysvětlování? No, zkrátka, platná aktuální paletka je tato ...


... a já vyprodukovala toto ...


Fialová je tam jaksi navíc. Ale máme skvělou šéfovou, která vyhlásila, že stávající paletku v mém přání vidí a dílo mi uznala. :) Každopádně, doufám, že se bude líbit mé kamarádce, na kterou jsem při lepení myslela. A hlavně, že se do challenge přidáte! 

A tady už je správná inspirace od správných ženských: :)









Bea Pjatáková



Vítězka 33. challenge Papercards.cz Iva Peková



Sponzorem tohoto kola je Davona - internetový obchod s velkou nabídkou nejen základního materiálu pro vaše tvoření, ale i kvalitními výtvarnými potřebami včetně značkových akvarelových barev, papírů a spoustou scrapbookového materiálu. Najdete zde stroje Big Shot a všechny typy šablon a embosovacích kapes, nabídku akreditovaných kurzů a návody na tvoření. Slevové programy pro školy a zájmové organizace. 
Kamenná prodejna v Praze, Jana Zajíce 22.



Výhra v 35. kole challenge s papercards.cz


Pravidla pro challenge č. 35:
- vyrobte přání podle barevné paletky
- posílejte svá přání na emailovou adresu papercards.cz@seznam.cz do 28. března 2017 do půlnoci
- vítěze vybere sponzor kola a to 29. března 2017
- všechna přání budou postupně vkládána na facebookovou stránku Papercards.cz, kde si je můžete prohlížet, dávat like a samozřejmě komentovat, třeba tím usnadníte sponzorovi výběr vítěze :-)
- vítěz bude přizván jako hostující designer do dalšího kola challenge.

- pokud si dáte přáníčko na svůj blog, budeme moc rády za odkaz na naši challenge, za sdílení, za podporu a vaše radost z tvoření bude i naše radost!


Mějte krásný, co nejtvořivější a slunný víkend!

Jana

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

4enScrap Preview of the Summer 2020 collection Day 1

Hello! Are you ready for a journey? Then let us begin with the Traditionally, 4enScrap came up with wonderful material, so let us enjoy the first day of preview together. The great thing about this collection - besides its beauty and comlexity - is the fact, that a lot of material comes also in English version. Great news! Yay! For Day 1 I created 3 cards. The first one features fabulous Wild flowers stamp set with coordinating dies. The outline of the poppies is heatembossed with white embossing powder and coloured by watercolors. I used a phrase from the stamp set Enjoy  as sentiment and completed the bouquet by new Feuilles d´Eté  and some previous branches. Dots and beads are never a bad idea! For next card I used a beautiful stamp of a village from the Campagne set and again sentiments from Wild flowers and Enjoy sets. I chose not to color the stamp this time. Partialy because I am not so good in coloring but primarily because I think this way I let

Papercards.cz challenge 81

Ahoj, meteorologové prý doporučili nevycházet tento víkend z domova ... tak co zpestřit si "nudu" tvořením? Na blogu Irisky se dnes objeví paletka, jste zvědavé? Trochu napovím svým přáním - snažila jsem se držet jí hodně věrně. Tak přemýšlejte, vytahujte barvičky, papíry a razítka a určitě si nenechte ujít inspiraci od dalších dam z DT, kterou Iriska zveřejní na své blogu. Na přání jsem použila výřez mandaly od Alexandry Renke a i její negativ - barvou jsem natřela rub šablony a projela v BS. Třásnička je domácí výroby. :) Přidáte se? Budeme moc rády, když nám pošlete své výtvory! Příjemné tvoření a krásný víkend, Jana

Učebnice 4. ročník III.

 Ahoj, dnes tady mám poslední dávku inspirace z kategorie Učebnice.  Pro obě učebnice je společné použití starších papírů, které jsem sladila s novějšími šablonami. Do citronů jsem se zamilovala a protože jsem je zatím nestihla dostatečně využít, byla jsem ráda, že je umístím alespoň sem.  Matematika je můj i Ríšův nejmilejší předmět. Proto to srdíčko. Jinak jsem si s tímto obalem hrála tak, abych z dostupného materiálu vykouzlila matematickou tematiku. Matematici v naší rodině byli spokojeni. ;) Některé z použitých materiálů momentálně v eshopu bohužel nenajdete, tak sem dávám alespoň ty, které jsou momentálně dostupné.  A to je úplný letošní konec učebnic. Blíží se září, čas narozenin, takže užitný scrap bude pokračovat jiným směrem ;) Hezký zbytek prázdnin všem! Jana